DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss4/S-pp97-103Kalit so‘zlar
taqqoslash , mantiqiy operatsiya , taqqoslash bosqichlari , matematika , boshlang'ich maktab o'quvchilariAnnotasiya
Maqolada boshlang‘ich sinflarda matematika darslarida mantiqiy operatsiya sifatida taqqoslashni o‘rgatishning nazariy asoslari ochib berilgan. Taqqoslashni o'zlashtirish boshlang'ich sinf o'quvchilarida aqliy harakatlarning shakllanishi va rivojlanishiga yordam beradi, bu keyinchalik boshlang'ich maktab o'quvchilarining ham, umuman o'rta maktab o'quvchilarining ham mantiqiy tafakkurining rivojlanishida namoyon bo'ladi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Президент – о создании новой системы преподавания математики [Электронный ресурс]. URL: https://www.gazeta.uz/ru/2020/06/12/math/ (дата обращения 25.04.2024)
Приказ Министерства народного образования Республики Узбекистан от 17.12.2021 № 406 «Umumiy o‘rta ta’limning davlat ta’lim standartini tasdiqlash to‘g‘risida» [Электронный ресурс]. URL: https://idum.uz/ru/archives/17182 (дата обращения 25.04.2024)
Ланина, С.Ю. Методические особенности применения метода сравнения на уроках математики // Ученые записки университета Лесгафта. 2023. №2 (216). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/metodicheskie-osobennosti-primeneniya-metoda-sravneniya-na-urokah-matematiki (дата обращения: 06.05.2024).
Математика 1 класс [Текст]: учебник / Л. Уринбаева [и др.]. – Ташкент: Республиканский центр образования, 2021. – С. 160.
Нурмагомедов Д.М., Гашаров Н.Г., Рамазанова Э.А., Магомедов Н.Г., Арсланалиева Д.И. Формирование логического универсального учебного действия сравнения в процессе обучения математике младших школьников // МНКО. 2018. №6 (73). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-logicheskogo-universalnogo-uchebnogo-deystviya-sravneniya-v-protsesse-obucheniya-matematike-mladshih-shkolnikov (дата обращения: 03.03.2024).
Yuklashlar
99 37Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2024 Виктор Зикратов, Фархунда Убайдуллаева (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











