DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss5/S-pp44-47Kalit so‘zlar
inklyuziya , integratsiya , irqiy segregatsiya , alohida yordamga muhtoj bolalar , diskriminatsiya , differensiatsiya , resurs o‘qituvchi , Finlandiya ta’lim tizimiAnnotasiya
Maqolada Inklyuziv ta’lim tushunchasini ta’lim sohasiga kirib kelishi hamda amaliyotda qanday ijobiy va salbiy jihatlarni namoyon qilayotganligi, shu bilan birgalikda inklyuziyani Yevropa va Sharq davlatlarida qay darajada qo‘llanilayotganligi ko‘rsatilgan. Bu bilan inklyuziv ta’limni O‘zbekiston ta’lim tizimida, oliy ta’lim dargohlarigacha bo‘lgan tizimda qo‘llashda kuzatilayotgan o‘zgarishlar qisman keltirib o‘tilgan. Shuningdek, ijtimoiy differensiatsiyasiyani bartaraf qilish, turli jamoa guruhlarini, xususan rivojlanishida ma’lum bir nuqsoni bor bo‘lgan shaxslarni ta’lim tizimiga jalb qilish orqali, ularni boshqa sog‘lom tengdoshlari bilan birgalikda sotsiallashuvini ta’minlash ilgari surilgan.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Data of the State Committee on Statistics as of January 1, 2018.
Developing an inclusive education system in Japan. 2016 Hiroko Furuta
Inclusive education in action. Journal No7.2016 http://inclusive-education.uz
U.S Agency for International Development https://pdf.usaid.gov
Unicef.org
www.frontiersin.org
Yuklashlar
112 21Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2024 Нилуфар Абидова , Нозима Файзиева (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











