DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss1-pp91-96Kalit so‘zlar
loyiha ishlari , STEAM yondoshuv , amaliyot , kompetensiyaAnnotasiya
Ushbu maqola umumta’lim maktablarida STEAM yondashuvi asosida fizika ta’limini tashkil etish masalalariga bag‘ishlangan bo‘lib, bu yondashuv o‘quvchilarda fan, texnologiya, muhandislik, ijodkorlik va matematikaga qiziqishni oshirishga qaratilgan. STEAM yondashuvini ta’lim jarayoniga tadbiq etish muammolari va ularni hal qilish tajribasiga oid xorijda olib borilayotgan ishlarga doir adabiyotlar o‘qituvchilarning ta’lim natijalariga qo‘yiladigan talablar nuqtai nazaridan tahlil qilindi. Tahlil qilingan ma’lumotlar asosida fizika fanidan o‘quvchilarning fizika darslarida olgan bilimlarini amaliyotda qo‘llash kompetensiyalarini rivojlantirish maqsadida STEAM yondashuvdan foydalanishga oid ma’lumotlar berilgan.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 5-sentyabrdagi “Xalq ta’limi tizimiga boshqaruvning yangi tamoyillarini joriy etish chora-tadbirlari to‘g‘risida” PQ-3931-sonli Qarori.
Григорьева Ж.В. Организация исследовательской деятельности учащихся по физике. Молодой учёный. Ежемесячный научный журнал № 12 (59) / 2013.
Анисимова Т.И. Подготовка педагогов для STEAM-образования / Т.И.Анисимова, Ф.М.Сабирова, О.В.Шатунова // Высшее образование сегодня. - 2019. - С. 31 - 35.
Хачатурьянц, В.Е. Использование элементов STEAM-образования в межпредметной интеграции биологических знаний школьников на базе создаваемой в России сети Кванториумов / В.Е.Хачатурьянц, А.В.Теремов // Европейский союз ученых. - 2021. - № 1. - С. 56-60.
Анисимова, Т.И. STEAM-образование как инновационная технология для Индустрии 4.0 / Т.И.Анисимова, О.В.Шатунова, Ф.М.Сабирова // Научный диалог. - 2018. - № 11. - С. 322-332.
Q.Xoliqov, B.Amirullayeva, “Umumiy o‘rta ta’limda STEAM yondashuvi”, O‘quv-uslubiy majmua, Samarqand-2021.
https://sites.google.com/site/larionovanv/metodiceskaa-kopilka/stem
Yuklashlar
50 53Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Курбонбой Холиков, Мархабо Кулиева, Нилуфар Кайтарова , Шакарой Маматова (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











