DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss3/S-pp8-17Kalit so‘zlar
мустақил таълим , электрон таълим , интерактив платформалар , дастурлаш , кодни валидация қилиш , эмуляторлар , амалий топшириқлар , консоль , ўқув материаллари , мутахассисликAnnotasiya
Ушбу мақолада дастурлаш ва веб-дизайн фанларида мустақил таълим учун онлайн ўқув платформаларини такомиллаштириш имкониятлари таҳлил қилинади. Мавжуд таълим тизимларини кодни текшириш, амалий топшириқлар ва босқичма-босқич йўриқномалар каби интерактив воситаларни интеграция қилиш орқали такомиллаштириш таклиф этилади. Платформанинг тузилган ўқув материаллари, махсус код таҳрирлагичи ва дастур ижроси натижаларини кўрсатувчи эмулятор каби имкониятлари тавсифланади. Асосий эътибор амалий йўналтирилган таълимга қаратилиб, бу талабаларнинг замонавий технологиялар билан ишлаш кўникмаларини ривожлантириш ва таълим жараёни самарадорлигини оширишга хизмат қилади. Бундай платформаларни таълим муассасаларига жорий этиш истиқболлари, уларнинг талабаларнинг рақамли компетенцияларини шакллантиришдаги аҳамияти ва турли малака даражалари ҳамда мутахассисликларига мослашувчанлиги муҳокама қилинади. Персоналлаштирилган таълим усуллари, билимларни автоматик баҳолаш ва интерактив ўзаро ҳамкорлик механизмлари таҳлил қилинади.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Ш. Мирзиёев. № УП-6079 Об утверждении Стратегии «Цифровой Узбекистан-2030» и мерах по ее эффективной реализации.
Волкодаева А.В., Балановская А.В., Чулков А.В. (2021). Тенденции востребованности специалистов сферы информационных технологий на рынке труда в России. Наука Красноярья, 10(3), 174-187.
Каракозов С.Д., Худжина М.В. (2021). Преподавание веб-программирования бакалаврам IT в региональных университетах: актуальность, проблемы и подходы. Проблемы современного образования, 5, 182-195.
Блуднов Г.П. Веб-дизайн как средство подготовки студентов художественно-графических факультетов: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.02: Москва, 2004. 186 с.
Файзиева М. (2017). Организация занятий по веб-программированию с адаптивными веб-системами. Физика, математика и информатика, Ташкент, 2, 89-97.
Хайтуллаева Н.С. Возможности Web 2.0 в проектной деятельности. Проблемы интеграции информационно-коммуникационных технологий в образование, Андижан, 2017, стр. 51-53.
Любимова Е. М., Хисамиева Р.М. Web-технологии как средство развития самостоятельности студентов вузов. Современные проблемы науки и образования, 2015, № 3, С. 339-339.
Атаджанов Х. «Электронное образование» и подготовка студентов к самостоятельной научно-образовательной деятельности в условиях «электронного обучения». Поволжский педагогический поиск. Научный журнал, № 2 (28), 2019.
Власова Н. С. (2021). Особенности подготовки веб-разработчиков в высшем образовании. Проблемы современного педагогического образования, 70-4, 82-86.
Атаджанов Х. Средства изучения современного программирования через самостоятельное образование. (2024). Конференции, 1(9), 690-693. https://uzresearchers.com/index.php/Conferences/article/view/2541
Голубничий А. А., Чернявская К. А. (2018). Современные методы и средства обучения программированию. Вестник науки и практики, 4(6), 368-372. DOI: 10.5281/zenodo.1290040.
Yuklashlar
33 16Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Хажибай Атаджанов (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











