DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss3/S-pp74-78Kalit so‘zlar
maktabgacha yosh , tasviriy san’at , emosional intellekt , his-tuyg‘ular , rivojlanish , bolalar psixologiyasiAnnotasiya
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda tasviriy san’at orqali emotsional intellektni rivojlantirishning ahamiyati o‘rganiladi. Bolalarning his-tuyg‘ularini tushunishi, ifodalay olishi va boshqalar bilan muloqotda bo‘lish qobiliyatlarini oshirishda rasm chizish, bo‘yoqlar bilan ishlash va boshqa badiiy faoliyatlarning o‘rni tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalariga ko‘ra, tasviriy san’at orqali bolalarda empatiya, o‘zini anglash va o‘z his-tuyg‘ularini boshqarish qobiliyatlari shakllanadi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Maxmudova Z.A., Usmonova Sh.S. (2024). Maktabgacha yoshdagi bolalarda tasviriy faoliyat va ijodkorlik qobiliyatini shakllantirish vositalari. Лучшие интеллектуальные исследования, 19(4), 107–113.
Mamirova Z.U., Niyozova G.B. (2021). Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida bolalarni tasviriy faoliyat mashg‘ulotlarida ijodiy qobiliyatlarini shakllantirish. Science and Education, 2(1).
Ishmuxamedov R.J., Yuldashev M. (2016). Ta’lim va tarbiyada innovatsion pedagogik texnologiyalar. Toshkent: Nihol nashriyoti.
Ilk va maktabgacha yoshdagi bolalar rivojlanishiga qo‘yiladigan davlat talablari. (2018). Toshkent: Maktabgacha ta’lim vazirligi.
Eshova S.D., Rajabova K.I. (2020). Maktabgacha ta’limda didaktik o‘yinlarni tashkil etish. Academy, 3(54).
Qodirova N.N. (2022). Bolalar psixologiyasi va ijodiy rivojlanish jarayonlari. O‘zbekiston Respublikasi Pedagogika akademiyasi nashriyoti.
Mamatova S.X. (2019). Maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalarda hissiy intellektni rivojlantirish. Pedagogik innovatsiyalar markazi.
Norboyeva G.U. (2021). Tasviriy san’at mashg‘ulotlarining bolalar hissiyotiga ta’siri. Maktabgacha ta’lim metodikasi, 2(3).
Hamidova D.T. (2020). Bolalarda ijodiy tafakkurni rivojlantirish omillari. Fan va taraqqiyot, 1(1).
Umarova F.A. (2023). Maktabgacha ta’lim tizimida san’at terapiyasining o‘rni va ahamiyati. O‘zbek pedagogika jurnali, 5(2).
Hasanboyeva R.M. (2018). Bolalar psixologiyasi va ularning ijodiy o‘sish imkoniyatlari. Toshkent davlat pedagogika universiteti nashriyoti.
www.maktabgacha.uz – O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi rasmiy veb-sayti.
Yuklashlar
41 21Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Максудахон Халлокова , Гулсанам Омонжонова (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











