Maktabgacha yoshdagi bolalarda tasviriy san’at orqali emotsional intellektni rivojlantirish

  • PhD, katta o‘qituvchi, Farg‘ona davlat universiteti
  • Talaba, Farg‘ona davlat universiteti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss3/S-pp74-78

Kalit so‘zlar

maktabgacha yosh , tasviriy san’at , emosional intellekt , his-tuyg‘ular , rivojlanish , bolalar psixologiyasi

Annotasiya

Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda tasviriy san’at orqali emotsional intellektni rivojlantirishning ahamiyati o‘rganiladi. Bolalarning his-tuyg‘ularini tushunishi, ifodalay olishi va boshqalar bilan muloqotda bo‘lish qobiliyatlarini oshirishda rasm chizish, bo‘yoqlar bilan ishlash va boshqa badiiy faoliyatlarning o‘rni tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalariga ko‘ra, tasviriy san’at orqali bolalarda empatiya, o‘zini anglash va o‘z his-tuyg‘ularini boshqarish qobiliyatlari shakllanadi.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Maxmudova Z.A., Usmonova Sh.S. (2024). Maktabgacha yoshdagi bolalarda tasviriy faoliyat va ijodkorlik qobiliyatini shakllantirish vositalari. Лучшие интеллектуальные исследования, 19(4), 107–113.

Mamirova Z.U., Niyozova G.B. (2021). Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida bolalarni tasviriy faoliyat mashg‘ulotlarida ijodiy qobiliyatlarini shakllantirish. Science and Education, 2(1).

Ishmuxamedov R.J., Yuldashev M. (2016). Ta’lim va tarbiyada innovatsion pedagogik texnologiyalar. Toshkent: Nihol nashriyoti.

Ilk va maktabgacha yoshdagi bolalar rivojlanishiga qo‘yiladigan davlat talablari. (2018). Toshkent: Maktabgacha ta’lim vazirligi.

Eshova S.D., Rajabova K.I. (2020). Maktabgacha ta’limda didaktik o‘yinlarni tashkil etish. Academy, 3(54).

Qodirova N.N. (2022). Bolalar psixologiyasi va ijodiy rivojlanish jarayonlari. O‘zbekiston Respublikasi Pedagogika akademiyasi nashriyoti.

Mamatova S.X. (2019). Maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalarda hissiy intellektni rivojlantirish. Pedagogik innovatsiyalar markazi.

Norboyeva G.U. (2021). Tasviriy san’at mashg‘ulotlarining bolalar hissiyotiga ta’siri. Maktabgacha ta’lim metodikasi, 2(3).

Hamidova D.T. (2020). Bolalarda ijodiy tafakkurni rivojlantirish omillari. Fan va taraqqiyot, 1(1).

Umarova F.A. (2023). Maktabgacha ta’lim tizimida san’at terapiyasining o‘rni va ahamiyati. O‘zbek pedagogika jurnali, 5(2).

Hasanboyeva R.M. (2018). Bolalar psixologiyasi va ularning ijodiy o‘sish imkoniyatlari. Toshkent davlat pedagogika universiteti nashriyoti.

www.maktabgacha.uz – O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi rasmiy veb-sayti.

Yuklashlar

41 21

Nashr qilingan

Maktabgacha yoshdagi bolalarda tasviriy san’at orqali emotsional intellektni rivojlantirish

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Xalloqova , M. ., & Omonjonova , G. (2025). Maktabgacha yoshdagi bolalarda tasviriy san’at orqali emotsional intellektni rivojlantirish. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 6(3/S), 74–78. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss3/S-pp74-78