Boshlanganchi sinf o‘quvchilarining funksional salavotligini shakllantirish bo‘yicha adabiyotlar tahlili

  • Tayanch doktorant, Namangan davlat universiteti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss5/S-pp277-284

Kalit so‘zlar

boshlang‘ich ta’lim , ingliz tili , funksional savodxonlik , ilmiy nazariya , tahlil , metodika , ilmiy mohiyati , pedagogik texnologiyalar , fikrlar , shaxsiy fazilatlar , qobiliyat , bilim darajasi , pedagogik omil

Annotasiya

Ushbu maqola boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining funksional savodxonligini shakllantirish bo‘yicha adabiyotlarni sharhlashga bag‘ishlangan. Bugungi kunda ta’lim sohasini yanada rivojlantirish, o‘quvchilarning bilim va ko‘nikmalarini, aqliy qobiliyatlarini yanada yuksaltirishga ta’sir etuvchi funksional omillarni tahlil qilish mazkur soha oldida turgan dolzarb vazifalardan biridir. Shu nuqtai nazardan qaraganda, boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining funksional savodxonligini rivojlantirish va uning barqaror o‘sishini ta’minlash bo‘yicha zarur chora-tadbirlarni o‘rganish muhim ahamiyatga ega. O‘quvchilarning savodxonligini oshirishda muhim hisoblangan pedagogik omillarni qiyosiy tahlil qilish ham muhim ahamiyatga ega.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Послание Президента Республики Узбекистан Шавката Мирзиёева Олий Мажлису. 28.01.2020й. https://review.uz/uz/post/uzbekiston-respublikasi-prezidenti-savkat-mirzieevning-olij-mazlisga-murozaatnomasi

И.Л.Бим Основные направления организации обучения иностранным языкам на старшей ступени полной средней школы // Иностранные языки в школе. 2002. № 5. С. 8.

Перминова Л.М. Минимальное поле функциональной грамотности //Педагогика. - 1999. - №2. - С. 26-29. В.А.Мижериков; Под. общ. ред. П.И. Пидкасистого. - М.: ТЦ Сфера, 2004. - 448 с. Психологический словарь. - Ml, 1998. - 640с.

Махмудов А.Х. Дидактические основы внедрения компетентностного подхода в процесс непрерывного образования // Непрерывное образование. -2012. - № 4. - C.8-12

Маткаримов А.М. Формирование базовых компетенций студентов на основе международной оценочной программы PISA. - Кандидат педагогических наук. (доктор философии) Дисс. автореф. - Сгнивший. 2022. 55-c.

Леонтьев А.Ы. Деятельность. Сознание. Личность. -М., 1977. - 102 с. Леонтьев. - М.: Издательский дом Шалвы Амонашвили, 2004. - 224 с. (Антология гуманной педагогики).

С.Е.Шишов, В.А.Кальней Мониторинг качества образования в школе. - М.: Российское педагогическое агентство, 1998. - 354 с. Лебедев О.Е. и др:' -Новое качество школьного образования: возможности современной школы / Под общей редакцией О.Е. Лебедева; авторы: Лебедев О.Е., Неупокоева Н.И., Бакушина А.Н., Конасова Н.Ю. - СПб.: СПб АППО; 2003. - 154 с.

A.M.Моисеева Нововведения во внутришкольное управление / Под общ. ред. - М.: Российское педагогическое агентство, 1998. - 232 с.

М.М.Поташник Управление современной школы / М.М.Поташник, A.M. Моисеев. - М.: Новая школа, 1997. - 352 с.

Шамова Т.И., Шарай Н.А. Системный подход к управлению качеством образования в школе // Завуч. - 2002. - № 8. - С. 92-96.

ISAKOV, A. (2024). Fostering creativity in art education through digital tools.

Kopaysinovna, K. S. (2022). Age-related Characteristics and Teacher's Skills of Introducing Artistic Works to Preschool Children. Berlin Studies Transnational Journal of Science and Humanities, 2(1.5 Pedagogical sciences).

Mahmudjanovna, T. G. Z. (2023). Components and Approaches in Didactic Model of Critical Thinking Formation in Primary Class Students. Web of Synergy: International Interdisciplinary Research Journal, 2(4), 324-335.

Маслова Ю.А. // От качества образования к качеству жизни // ж. Высшее образование в России. 2006. - № 10. - С. 66-69

Ибрагимов А.А. Совершенствование системы повышения квалификации работников народного образования на основе многовекторного подхода: Пед. наука. дел. док. Кандидатская диссертация. – Самарканд, 2018. – 215 с.

Yuklashlar

29 4

Nashr qilingan

Boshlanganchi sinf o‘quvchilarining funksional salavotligini shakllantirish bo‘yicha adabiyotlar tahlili

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Turdalieva, Q. (2025). Boshlanganchi sinf o‘quvchilarining funksional salavotligini shakllantirish bo‘yicha adabiyotlar tahlili . Jamiyat Va Innovatsiyalar, 6(5/S), 277–284. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss5/S-pp277-284