DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss3-pp58-61Kalit so‘zlar
idrok , xorijiy til , muloqot , talaba , tafakkur , xotiraAnnotasiya
Ushbu maqolada xorijiy tillarni o‘rganishda idrokning o‘ziga xos psixologik xususiyatlari, xorijiy til o‘zlashtirgan talabaning shaxsiy xususiyatlari, diqqati va tafakkuri batafsil bayon qilingan. Xorijiy til o‘rganishning, o‘rgatishning psixologik o‘ziga xosligi chet tildagi matnni idrok etish, chet tilidagi so‘zlarni xotirada saqlash bilan talabalar o‘zga tillarni o‘zlashtirish jarayonida ularning o‘zga tildagi tafakkuri kengayib borishini ta’minlashning psixologik jihatlari ochib berilgan.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
А. Маслоу. Мотивация и личность. Изд. пер. с англ. – Спб.: Питер, 2008.
Аверьянов А.И., Рассказова А.Л. Методические рекомендации для студентов МГПИ. Протокол№9 от 12апреля 2010г.- С.4-7.
Милиева Муаттар Гаффаровна О психолингвистике и нейролингвистике билингвизма // Вопросы науки и образования. 2018. №8 (20). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/o-psiholingvistike-i-neyrolingvistike-bilingvizma (дата обращения: 21.05.2024)
Miliyeva Muattar Gaffarovna. (2023). Influence of Bilinguism on Socio-Cognitive Personal Development. Zien Journal of Social Sciences and Humanities, 19, 61–64. Retrieved from https://www.zienjournals.com/index.php/zjssh/article/view/3765
Yuklashlar
31 5Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Пакиза Исамова (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











