DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss9/S-pp115-122Kalit so‘zlar
ikkinchi til shaxsi , madaniyatlararo muloqot , akmeologik yondashuv , madaniyat mediatori , madaniy intellectAnnotasiya
Maqolada madaniyatlararo muloqot kontekstida ikkinchi til shaxsini shakllantirishga akmeologik yondashuv koʻrib chiqiladi. 1980-yillardan boshlab til va muloqot tahlilini psixologizatsiyalash "madaniyat mediatori" – ikki madaniyat vakillari bilan uygʻun muloqot qila oladigan, shu bilan birga oʻz oʻziga xosligini saqlab qoladigan talabaning muhimligini taʻkidlaydi. Akmeologiya, professionallikni rivojlantirish fani, chet tillarini oʻqitishga yangicha yondashuvni taklif qilib, bilimlarni oddiy uzatishdan talabaning oʻzini oʻzi takomillashtirish va til hamda madaniy rivojlanishda "choʻqqilarga" erishish salohiyatini rivojlantirishga eʻtibor qaratadi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Елизарова Г.В. Культура и обучение иностранным языкам. – СПб., Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 2004.
Зимняя И.А. Педагогическая психология. М.: Логос, 2000
Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. М. : Просвещение, 1978.
Олейник М.А., Спиридонова О.С. Формирование вторичной языковой личности в аспекте межкультурной коммуникации (на примере русских идиом) // Вестник ЛГУ им. А.С. Пушкина. 2015.
Момотова Ю.Г. Понятие и структура языковой и вторичной языковой личности // Вестник ВятГУ. 2011.
Щерба Л.В. Языковая система и речевая деятельность / Л. В. Щерба. — Изд. 2-е, стереотипное. — М.: Едиториал УРСС, 2004.
Yuklashlar
22 16Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Маликахон Махамедова (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











