DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss8/S-pp324-330Kalit so‘zlar
raqamli texnologiyalar , yozma nutq , filologiya , talabalar , ta’lim usullari , pedagogikaAnnotasiya
Ushbu maqolada filologiya yo‘nalishi talabalarining yozma nutqini rivojlantirishda raqamli texnologiyalarning ta’siri tadqiq etilgan. Ta’lim jarayonida qo‘llanilayotgan zamonaviy vosita va usullar tahlil qilinib, ularning afzalliklari va kamchiliklari aniqlangan. Yozuvga o‘rgatishning an’anaviy va raqamli usullari qiyosiy tahlil qilingan. Olingan natijalar shuni ko‘rsatadiki, raqamli resurslarni joriy etish yozma nutq sifatini oshirishga, talabalarning ijodkorligi va mustaqilligini rivojlantirishga ko‘maklashadi. Raqamli texnologiyalardan foydalangan holda o‘quv jarayonini takomillashtirish bo‘yicha tavsiyalar berilgan.
Bibliografik manbalar
Бим И.Л. Методика преподавания иностранных языков как наука и учебная дисциплина. - М.: Просвещение, 2001.
Бердиева Ш. ОБРАЗ АВТОРА В РОМАНЕ-ГОЛОСОВ С. АЛЕКСЕЕВИЧ «У ВОЙНЫ НЕ ЖЕНСКОЕ ЛИЦО» //Central Asian Research Journal for Interdisciplinary Studies (CARJIS). - 2022. - Т. 2. - №. 5. – С. 499-506.
Зимняя И.А. Психология обучения: Учебник. - М.: Логос, 2004.
Обухова Л.Ф. Развитие письменной речи у студентов: теория и практика. - М.: Академия, 2017.
Куликова О.В. Письменная речь в условиях цифровой трансформации образования // Педагогика. - 2021. - №4. - С. 66–71.
Левина Р.Е., Иванова С.В. Использование цифровых платформ при обучении письму на филологических факультетах // Вестник высшей школы. - 2020. - №2. - С. 45-52.
Warschauer, M. (2007). The paradoxical future of digital learning. Learning Inquiry, 1(1), 41–49.
Yuklashlar
12 8Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Шукурулло Имомалиев

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











