Reklama matnining lingvistik xususiyatlari

  • O’qituvchi, Shahrisabz davlat pedagogika instituti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss1-pp53-60

Kalit so‘zlar

reklama , manipulyatsiya , lokalizatsiya , iste’molchi , intensivlik , ritorik vositalar , internet

Annotasiya

Yildan yilga, aksincha kundan kunga reklamalarning hayotimizdagi o’rni, uning odamlarga axborot yetkazish ahamiyati oshib boryapti. Nafaqat O’zbekistonda balki butun dunyodagi top – biznesmenlar, tijoratchilar, barcha barchasi televediniya, internet orqali reklamalarni uzatishmoqda, bu esa eng samarali usullaridan biri deya qayd etilmoqda. O’zbekistondagi katta auditoriya, keng qamrovli omma hozirgi texnologiyalar asrining elektronikalaridan foydalanishmoqda va ushbu texnologiyalar orqali reklama uzatish ham shunga qarab ortib bormoqda. Kurinib turganidek, ushbu reklamalar hayotimizda ham bevosita, ham bilvosita ta’sirini o’takzib kelmoqda.

Bibliografik manbalar

Budanova S.V., Ryabinina A.G. Reklama matnlarida diskursiv ikkinchilik // Filologiya fanlari. Nazariya va amaliyotga oid savollar. - 2017. - No 2-2 (68). - b. 91-97.

Gusev V.Yu. Imperativning tipologiyasi. - M.: Slavyan madaniyati tillari, 2013., pp 18-40

Kalinina A.A. Reklama matnidagi ogohlantiruvchi bayonotlarning semantikasi // Semantika bo'yicha tadqiqotlar: universitetlararo ilmiy. yig'ish. - Ufa: Boshqird davlati nashriyoti. Univ., 2016. - S. 132-142.

Melixova L.A. Buyruqning ma’nosi: Dis. … samimiy. filol. Fanlar. - M., 2012. - 256 b.

Funksional grammatika nazariyasi: Vaqtinchalik. Modallik / Javob. ed. A. V. Bondarko. - L.: Nauka, 1990. - 263 b.

Terpugova E.A. Reklama matni imperativ nutqning

Бердышев С.Н. Рекламный текст. Методика составления и оформления [Электронный ресурс] / С. Бердышев. – М.: Дашков и Ко, 2008. – 208 с.

Бернадская Ю.С. и др. Основы рекламы: Учебник / Ю.С. Бернадская, С.С. Марочкина, Л.Ф. Смотрова. Под ред. Л.М. Дмитриевой. – М.: Наука, 2005. – 281 с.

Кохтев, Н.Н. Реклама: искусство слова. Рекомендации для составителей рекламных текстов [Текст] / Н. Кохтев. – М.: Изд-во МГУ, 2004. – 96 с.

Курганова Е.Б. Игровой аспект в современном рекламном тексте [Электронный ресурс] / Е. Курганова – Воронеж: Изд-во «Воронеж. ун-та», 2004. –122 с.

Пирогова Ю.К., Паршин П.Б. Рекламный текст: семиотика и лингвистика. – М.: Междунар. ин-т рекламы, Изд. дом Гребенникова, 2000. – 270 с.

Shamuradova, N. (2021). USAGE OF PARTS OF BODY IN UZBEK AND ENGLISH IDIOMS. Мир исследований, 2(2).

Ibayev, A. J. On the derivational features of corporate small syntactic structures. European multidisciplinary journal of modern science. ISSN, 2750-6274.

Aнвар, И. (2022). СЎЗ БИРИКМАСИ ХУСУСИДА АЙРИМ ҚАЙДЛАР. ZAMONAVIY FAN, TA’LIM VA ISHLAB CHIQARISH MUAMMOLARINING INNOVATSION YECHIMLARI, 3, 34-37.

Yuklashlar

123 123

Nashr qilingan

Reklama matnining lingvistik xususiyatlari

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Ne’matova , I. 2024. Reklama matnining lingvistik xususiyatlari. Xorijiy lingvistika va lingvodidaktika. 2, 1 (Feb. 2024), 53–60. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss1-pp53-60.

Nashr

Bo'lim

Tilshunoslik va madaniyatlararo aloqa