Boshlang‘ich maktab o‘quvchilari o‘rtasida jismoniy salomatlik faoliyati orqali salomatlikka ijobiy nuqtai nazarni rivojlantirish

  • O‘qituvchi, aniq va tabiiy fanlar кafedrasi, sirtqi bo‘limi , Farg‘ona davlat universiteti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss3/S-pp398-402

Kalit so‘zlar

salomatlikka ijobiy munosabat , boshlang'ich sinf o'quvchilari , jismoniy sog'lomlashtirish faoliyati , sog'lom turmush tarzi , jismoniy tarbiya , pedagogik texnologiyalar

Annotasiya

Maqolada boshlang'ich sinf o'quvchilarida jismoniy sog'lomlashtirish mashg'ulotlari orqali sog'likka ijobiy munosabatni shakllantirish usullari va usullari muhokama qilinadi. Bolalarda sog‘lom turmush tarzini shakllantirishga xizmat qiluvchi samarali pedagogik texnologiyalar va amaliyotlarni aniqlashga asosiy e’tibor qaratilmoqda. Bir nechta boshlang'ich maktablarda o'tkazilgan tadqiqot natijalari, shuningdek, ushbu mavzu bo'yicha adabiyotlar tahlili keltirilgan. Maktab o'quvchilarining umumiy jismoniy va psixologik barqarorligini oshirish uchun jismoniy tarbiya va sog'lomlashtirish mashg'ulotlarini o'quv jarayoniga kiritish muhimligi haqida xulosalar chiqariladi.

Bibliografik manbalar

Abdullayev A. Jismoniy madaniyat nazariyasi va metodikasi III (to‘ldirilgan nashri) Darslik. Farg‘ona 2021.467-b.

Гончарова О.В. Воспитание физических качеств детей. - Издательство научно-технической информации, монография. 2018.–204с.

Глазырина Л.Д. Физическая культура дошкольников. Программа и требования к программе. М. Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001.

Salomov R.S. Jismoniy tarbiya nazariyasi va uslubiyati. 2-jild. –T.: Ilmiy texnika axboroti press nashriyoti, 2018. – 182 b.

Xankeldiyev Sh.X., Uraimov S.R. Jismoniy holatning nazariy asoslari (Monografiya) Fargona 2021 – 140 b.

Yuklashlar

75 16

Nashr qilingan

Boshlang‘ich maktab o‘quvchilari o‘rtasida jismoniy salomatlik faoliyati orqali salomatlikka ijobiy nuqtai nazarni rivojlantirish

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

A’loxonov , A. 2024. Boshlang‘ich maktab o‘quvchilari o‘rtasida jismoniy salomatlik faoliyati orqali salomatlikka ijobiy nuqtai nazarni rivojlantirish . Xorijiy lingvistika va lingvodidaktika. 2, 3/S (Sep. 2024), 398–402. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss3/S-pp398-402.