DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss3/S-pp398-402Kalit so‘zlar
salomatlikka ijobiy munosabat , boshlang'ich sinf o'quvchilari , jismoniy sog'lomlashtirish faoliyati , sog'lom turmush tarzi , jismoniy tarbiya , pedagogik texnologiyalarAnnotasiya
Maqolada boshlang'ich sinf o'quvchilarida jismoniy sog'lomlashtirish mashg'ulotlari orqali sog'likka ijobiy munosabatni shakllantirish usullari va usullari muhokama qilinadi. Bolalarda sog‘lom turmush tarzini shakllantirishga xizmat qiluvchi samarali pedagogik texnologiyalar va amaliyotlarni aniqlashga asosiy e’tibor qaratilmoqda. Bir nechta boshlang'ich maktablarda o'tkazilgan tadqiqot natijalari, shuningdek, ushbu mavzu bo'yicha adabiyotlar tahlili keltirilgan. Maktab o'quvchilarining umumiy jismoniy va psixologik barqarorligini oshirish uchun jismoniy tarbiya va sog'lomlashtirish mashg'ulotlarini o'quv jarayoniga kiritish muhimligi haqida xulosalar chiqariladi.
Bibliografik manbalar
Abdullayev A. Jismoniy madaniyat nazariyasi va metodikasi III (to‘ldirilgan nashri) Darslik. Farg‘ona 2021.467-b.
Гончарова О.В. Воспитание физических качеств детей. - Издательство научно-технической информации, монография. 2018.–204с.
Глазырина Л.Д. Физическая культура дошкольников. Программа и требования к программе. М. Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001.
Salomov R.S. Jismoniy tarbiya nazariyasi va uslubiyati. 2-jild. –T.: Ilmiy texnika axboroti press nashriyoti, 2018. – 182 b.
Xankeldiyev Sh.X., Uraimov S.R. Jismoniy holatning nazariy asoslari (Monografiya) Fargona 2021 – 140 b.











