Talabalarning o’zini-o’zi rivojlantirish kompetensiyasini takomillashtirishga yo’naltirilgan topshiriqlardan foydalanish

  • Mustaqil tadqiqotchi, Nizomiy nomidagi O'zbekiston milliy pedagogika universiteti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss6-pp325-329

Kalit so‘zlar

foreign language , interactive system , communicative exercises , formative , developmental , and improvement-oriented tasks

Annotasiya

Ushbu maqola talabalarning o‘zini-o‘zi rivojlantirish kompetensiyasini shakllantirish va takomillashtirishda topshiriqlardan samarali foydalanish masalasini o‘rganishga bag‘ishlangan. Unda o‘zini anglash, mustaqil fikrlash, shaxsiy rivojlanish strategiyalarini belgilash kabi jihatlarni rivojlantirishga xizmat qiladigan topshiriq turlari va ularni amaliyotda qo‘llash usullari yoritilgan. Shuningdek, maqolada talabalarning o‘z-o‘zini rivojlantirish kompetensiyasini oshirish bo‘yicha ilg‘or tajribalar, metodik yondashuvlar va ularning samaradorligini baholash natijalari keltirilgan.

Bibliografik manbalar

Jalolov J. Chet tili o’qitish metodikasi. 2012, b-67

Отабоева, М. Р. Chet tilini o’qitishda zamonaviy innоvatsion

”Chet til o’qitish metodikasida zamonaviy metodlar” Zayniddin Sanaqulov

Khasanova, Gulsanam Khusanovna MAIN TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF EDUCATION AND PROFESSIONAL TRAINING IN THE WORLD // ORIENSS. 2021. №Special Issue 1. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/main-trends-in-the-development-of-education-andprofessional-training-in-the-world (дата обращения: 05.01.2022).

Елегина В.С., Похлебаев С.М. Компетентносный подход к организации обучения студентов в педагогическим вузе. Фундаментальное исследование. 2012 № 3.

Yuklashlar

51 25

Nashr qilingan

Talabalarning o’zini-o’zi rivojlantirish kompetensiyasini takomillashtirishga yo’naltirilgan topshiriqlardan foydalanish

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Dadajonova, D. 2024. Talabalarning o’zini-o’zi rivojlantirish kompetensiyasini takomillashtirishga yo’naltirilgan topshiriqlardan foydalanish . Xorijiy lingvistika va lingvodidaktika. 2, 6 (Dec. 2024), 325–329. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss6-pp325-329.