DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss6/S-pp193-196Kalit so‘zlar
mutaxassislik tili , matnni tushunish , o‘qitish metodikasi , chet tilini o‘rganish , intellektual vazifalarAnnotasiya
Maqolada mutaxassislik tilini o‘qitish metodikasi uchta tushunish bosqichi orqali ko‘rib chiqiladi: adaptatsiya, atamalarni idrok etish va izohlash, matn tahlili. Ixtisoslashtirilgan matnlarning mazmunini tahlil qilishda iyerarxik yondashuv taklif etiladi, shuningdek, o‘qituvchining talabalarning intellektual ko‘nikmalarini rivojlantirishdagi roli muhokama qilinadi.
Bibliografik manbalar
Браун Х. Д., Ли Х. Обучение по принципам: интерактивный подход к языковой педагогике / Х. Д. Браун, Х. Ли. — Pearson Education, 2015.
Ричардс Дж. К., Роджерс Т. С. Подходы и методы в обучении иностранным языкам / Дж. К. Ричардс, Т. С. Роджерс. — Кембридж: Издательство Кембриджского университета, 2014.
Нанан Д. Обучение языку на основе заданий / Д. Нанан. — Кембридж: Издательство Кембриджского университета, 2004.
Хармер Дж. Практика преподавания английского языка / Дж. Хармер. — Pearson Longman, 2007.
Ларсен-Фриман Д. Методы и принципы преподавания иностранных языков / Д. Ларсен-Фриман. — Оксфорд: Издательство Оксфордского университета, 2000.
Соловова Е. Н. Методика обучения иностранным языкам. Продвинутый курс: пособие для студентов педагогических вузов и учителей. / Е. Н. Соловова. — М.: 2008.
Yuklashlar
40 5Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Иродахон Рахимова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











