• O‘qituvchi, Andijon davlat texnika instituti, Andijon, Oʻzbekiston

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss6/S-pp193-196

Kalit so‘zlar

mutaxassislik tili , matnni tushunish , o‘qitish metodikasi , chet tilini o‘rganish , intellektual vazifalar

Annotasiya

Maqolada mutaxassislik tilini o‘qitish metodikasi uchta tushunish bosqichi orqali ko‘rib chiqiladi: adaptatsiya, atamalarni idrok etish va izohlash, matn tahlili. Ixtisoslashtirilgan matnlarning mazmunini tahlil qilishda iyerarxik yondashuv taklif etiladi, shuningdek, o‘qituvchining talabalarning intellektual ko‘nikmalarini rivojlantirishdagi roli muhokama qilinadi.

Bibliografik manbalar

Браун Х. Д., Ли Х. Обучение по принципам: интерактивный подход к языковой педагогике / Х. Д. Браун, Х. Ли. — Pearson Education, 2015.

Ричардс Дж. К., Роджерс Т. С. Подходы и методы в обучении иностранным языкам / Дж. К. Ричардс, Т. С. Роджерс. — Кембридж: Издательство Кембриджского университета, 2014.

Нанан Д. Обучение языку на основе заданий / Д. Нанан. — Кембридж: Издательство Кембриджского университета, 2004.

Хармер Дж. Практика преподавания английского языка / Дж. Хармер. — Pearson Longman, 2007.

Ларсен-Фриман Д. Методы и принципы преподавания иностранных языков / Д. Ларсен-Фриман. — Оксфорд: Издательство Оксфордского университета, 2000.

Соловова Е. Н. Методика обучения иностранным языкам. Продвинутый курс: пособие для студентов педагогических вузов и учителей. / Е. Н. Соловова. — М.: 2008.

Yuklashlar

40 5

Nashr qilingan

Chet tilidagi maxsus matnlar bilan ishlash metodikasi

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Raximova, I. 2025. Chet tilidagi maxsus matnlar bilan ishlash metodikasi. Xorijiy lingvistika va lingvodidaktika. 3, 6/S (Jun. 2025), 193–196. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss6/S-pp193-196.