DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss7/S-pp115-120Kalit so‘zlar
frazeologizmlar , fransuz tili , raqamli texnologiyalar , geymifikatsiya , o‘qitish metodikasi , interaktiv mashqlarAnnotasiya
Ushbu maqolada fransuz tilidagi frazeologizmlarni zamonaviy raqamli vositalar va o‘yin texnologiyalari asosida o‘qitish metodikasi ishlab chiqilgan. Mavzuning dolzarbligi kommunikativ kompetensiyani shakllantirish zaruriyati va frazeologizmlarni an’anaviy usullar orqali o‘zlashtirishdagi qiyinchiliklar bilan izohlanadi. Metodika kognitiv-diskursiv, faoliyatga yo‘naltirilgan va raqamli yondashuvlarga asoslangan. Empirik qismda Quizlet, Genially kabi raqamli platformalar yordamida pedagogik eksperiment o‘tkazilib, taklif etilgan yondashuvning samaradorligi tasdiqlangan.
Bibliografik manbalar
Абдрахманова Р., Королева Е. Использование цифровых образовательных ресурсов в обучении фразеологии французского языка // Современные проблемы науки и образования. – 2022. – №6. – С. 39–44.
Василевич В. Г., Попова З. Д. Фразеология французского языка: учебное пособие. – М.: Высшая школа, 2016. – 228 с.
Капустина Е. В., Любаева И. А. Использование наглядных средств при обучении фразеологизмам на французском языке // Иностранные языки в школе. – 2021. – №3. – С. 131–133.
Королева Е. А. Геймификация в преподавании французского языка: технологии и эффективность // Педагогическое образование и наука. – 2021. – №5. – С. 236–240.
Королева Е. А., Абдрахманова Р. Х. Применение образовательных платформ Quizlet, Wordwall и LearningApps при обучении лексике и фразеологии // Вестник ТГПУ. – 2022. – №12. – С. 245–249.
Хрулёва О. В., Логинова И. П., Тарасова С. В. Геймификация в цифровом обучении: мотивация и вовлечённость студентов // Цифровое образование в России. – 2023. – №4. – С. 474–482.
https://ielanguages.com/frenchphrases.html
https://www.crunchbase.com/organization/idiom-master
https://www.fluentu.com/blog/french/best-apps-for-learning-french/
Yuklashlar
23 12Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Гульноза Алимова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











