DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss3/S-pp15-19Keywords
the Physics , worldview , scientific thinking , natural phenomena , substance and its structure , atom , development of scienceAbstract
In this article, discloses methods of formation and development of the scientific world view and way of thinking by the student knowledge about the structure of learning materials in teaching physics in general secondary schools.
Downloads
References
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2020-йил 6-ноябрдаги ПФ-6108-сонли “Ўзбекистоннинг янги тараққиёт даврида таълим-тарбия ва илм-фан соҳаларини ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги Фармони. Тошкент – 2020 й.
Н.Н.Азизхўжаева. Педагогик технология ва педагогик маҳорат. – Т.: 2003. - 174 б.
Д.Б.Шовқиева, Ф.А.Джунаев. Таълим жараёнида ўқувчи-ёшларда танқидий фикрлашни шакллантириш омиллари "Science and Education" илмий журнал 1(4) сон – Тошкент: 2020. 149-155 б.
Н.Б.Федорова, О.В.Кузнецова, А.С.Поляков. Межпредметная интеграция в курсе физики. Учебно-методическое пособие. Рязань 2010– 108 с.
К.А.Маматқулова. Мактаб ўқувчиларида физика фанига оид компетенцияларни ривожлантиришда синфдан ташқари машғулотларнинг аҳамияти. Замонавий таълим/Современное образование-Тошкент: 2018, 48-52 б.
http://library.ziyonet.uz/uzc/book/26142
Turdiev N.Sh. Fizika. 6-sinf darsligi. –T.: Niso Poligraf, 2019. 190-b.
Downloads
89 77Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Дилмурод Алижанов

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.











