DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss4/S-pp157-165Keywords
educational project , project activity , network project , network technologies , web quest , joint activity in the network , independent workAbstract
The implementation of the requirements for the organization of extracurricular activities in higher educational institutions is characterized by the search and formation of new pedagogical technologies aimed at creating conditions for students ' self-realization. The article describes how to use the Internet to solve the problems of developing and organizing educational projects, including: creating or (using) the shell of the Google service for the project; attracting students (teachers) to an already functioning project.
Downloads
References
Андреева М. В. Технологии веб-квест в формировании коммуникативной и социокультурной компетенции // Информационно-коммуникационные технологии в обучении иностранным языкам. Тезисы докладов I Международной научно-практической конференции. М., 2004.
Гизатулина, О. И. «Перевернутый» класс — инновационная модель обучения / О. И. Гизатулина. — Текст : непосредственный // Инновационные педагогические технологии : материалы VI Междунар. науч. конф. (г. Казань, май 2017 г.). — Казань : Бук, 2017. — С. 116-118. — URL: https://moluch.ru/conf/ped/archive/214/12239/ (дата обращения: 11.04.2021).
Гизатулина Ольга Ивановна .ИНТЕГРАЦИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ И ВЕБ-ТЕХНОЛОГИЙ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС // Вестник науки и образования. 2020. №25-1 (103). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/integratsiya-pedagogicheskih-i-veb-tehnologiy-v-obrazovatelnyy-protsess (дата обращения: 11.04.2021).
Полат Е.С. Метод проектов в интернет образовании/Полат Е.С., Иосо Рао. - 2012. (электронный ресурс)].
Электронный ресурс: https://moi-serebro.blogspot.com/
Downloads
304 208Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Ольга Гизатулина

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.











