DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss4/S-pp157-165Kalit so‘zlar
тармоқ технологиялари , мустақил иш , ўқув лойиҳаси , лойиҳа фаолияти , тармоқ лойиҳаси , веб-қидирув , тармоқда биргаликдаги фаолиятAnnotasiya
Олий ўқув юртларида синфдан ташқари ишларни ташкил этишга қўйиладиган талабларни амалга ошириш талабаларнинг ўз-ўзини англашлари учун шароит яратишга қаратилган янги педагогик технологияларни излаб топиш ва шакллантириш билан характерланади. Мақола таълим лойиҳаларини ишлаб чиқиш ва ташкил этиш муаммоларини ҳал қилиш учун интернетдан қандай фойдаланишни тасвирлайди, жумладан: лойиҳа учун Google хизматининг қобиғини яратиш ёки (фойдаланиш); талабаларни (ўқитувчиларни) аллақачон ишлайдиган лойиҳага жалб қилиш.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Андреева М. В. Технологии веб-квест в формировании коммуникативной и социокультурной компетенции // Информационно-коммуникационные технологии в обучении иностранным языкам. Тезисы докладов I Международной научно-практической конференции. М., 2004.
Гизатулина, О. И. «Перевернутый» класс — инновационная модель обучения / О. И. Гизатулина. — Текст : непосредственный // Инновационные педагогические технологии : материалы VI Междунар. науч. конф. (г. Казань, май 2017 г.). — Казань : Бук, 2017. — С. 116-118. — URL: https://moluch.ru/conf/ped/archive/214/12239/ (дата обращения: 11.04.2021).
Гизатулина Ольга Ивановна .ИНТЕГРАЦИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ И ВЕБ-ТЕХНОЛОГИЙ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС // Вестник науки и образования. 2020. №25-1 (103). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/integratsiya-pedagogicheskih-i-veb-tehnologiy-v-obrazovatelnyy-protsess (дата обращения: 11.04.2021).
Полат Е.С. Метод проектов в интернет образовании/Полат Е.С., Иосо Рао. - 2012. (электронный ресурс)].
Электронный ресурс: https://moi-serebro.blogspot.com/
Yuklashlar
304 208Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Ольга Гизатулина

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











