Boshlang‘ich ta’limda integratsiyalashgan darslarning metodik xususiyatlari

  • PhD, dotsent v.b., Profi University, Toshkent shahri, O‘zbekiston

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss4-pp36-42

Kalit so‘zlar

integratsiyalashgan ta’lim , boshlang‘ich ta’lim , fanlararo bog‘liqlik , didaktik yondashuv , ekologik ong , pedagogik innovatsiyalar

Annotasiya

Maqolada integratsiyalashgan ta’limning boshlang‘ich ta’lim bosqichidagi ahamiyati ilmiy asosda ko‘rib chiqilgan. Integratsiya konsepsiyasi ta’lim mazmuni, metodlari va vositalarining o‘zaro uyg‘unligida namoyon bo‘lishi aniqlangan. Fanlararo bog‘liqlik, ekologik va insonparvar yondashuvlar orqali o‘quvchilarning kognitiv va hissiy-irodaviy salohiyatini rivojlantirish dolzarb yo‘nalish sifatida baholangan. Shuningdek, “Atrofimizdagi olam” fani misolida ekologik ong va axloqiy-estetik qadriyatlarni shakllantirishdagi roli tahlil qilingan. Integratsiyalashgan ta’lim samaradorligini oshirish uchun metodik va didaktik yondashuvlar tizimi asosida pedagogik vazifalar belgilangan. Ma’lum bo‘lishicha, integrativ darslar o‘quvchilar tafakkurini faollashtirish, fanlararo uzviylikni ta’minlash hamda real hayot bilan bog‘liq bilimlarni shakllantirishda muhim o‘rin egallaydi.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Aldashev, I. T., Otaxonov, N. A., & Raxmatov, O. (2021). Boshlangich talim jarayonini axborotlashtirish omillari. Экономика и социум, (2-1 (81)), 42-44.

Bocoş, M., & Chiş, V. (Eds.). (2013). An Integrated Approach to Curricular Contents: Particular Features for Primary Schools. Cambridge Scholars Publishing.

Haytbayeva, S. (2024). TA'LIM MAZMUNINI TAKOMILLASHTIRISHDA XALQARO BAHOLASH TADQIQOTLARINI JORIY ETISH MASALALARI. Nordic_Press, 1(0001).

Арипов, М. А., & Арипова, Н. М. (2017). Особенности интегрированного обучения в начальной малокомплектной школе. Известия Дагестанского государственного педагогического университета. Психолого-педагогические науки, 11(2), 32-37.

Бахарева, Л. Н. (1991). Интеграция учебных занятий в начальной школе на краеведческой основе. Начальная школа, (8), 48–51.

Бахарева, Л. Н. (1991). Интеграция учебных занятий в начальной школе. Начальная школа, (8), 48–51.

Дик, Ю. И., Пинский, А. А., & Усанов, В. В. (1987). Интеграция учебных предметов. Советская педагогика, (9), 42–47.

Зверев, И. Д., & Максимова, В. Н. (1977). Межпредметные связи в современной школе. Москва: Педагогика.

Колягин, Ю. М. (1989). Об интеграции обучения и воспитания в начальной школе. Начальная школа, (3), 52–53.

Колягин, Ю. М. (1989). Об интеграции обучения и воспитания в начальной школе. Начальная школа, (3), 52–53.

Колягин, Ю. М., & Алексеенко, О. Л. (1990). Интеграция школьного обучения. Начальная школа, (9), 28.

Кузнецова, Н. Е., & Шаталов, М. А. (1998). Проблемное обучение на основе межпредметной интеграции. Санкт-Петербург: Образование.

Остонова, М. А. (2020). Особенности построения и проведения интегрированного урока в начальной школе. Достижения науки и образования, (2 (56)), 22-24.

Соколова, С. Г. (2017). Особенности организации интегрированных уроков в начальной школе. Вестник Чувашского государственного педагогического университета им. ИЯ Яковлева, (3-1 (95)), 166-172.

Yuklashlar

31 7

Nashr qilingan

Boshlang‘ich ta’limda integratsiyalashgan darslarning metodik xususiyatlari

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Axmedova, L. (2025). Boshlang‘ich ta’limda integratsiyalashgan darslarning metodik xususiyatlari . Jamiyat Va Innovatsiyalar, 6(4), 36–42. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss4-pp36-42