DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss6-pp30-36Kalit so‘zlar
tibbiyot oliy ta'lim muassasalari , talabalar , ta'lim , bilimlarni baholash , bilimlarni nazorat qilish usullariAnnotasiya
Tibbiyot oliy o'quv yurtlarida tahsil olayotgan talabalarning ko'nikma va bilimlarini nazorat qilishning turli usullari va turlarining ta'siri ko'rib chiqiladi. Bilimlarni nazorat qilish nafaqat talaba tomonidan olingan bilimlarni baholash, balki muhim o'quv jarayonidir. To'g'ri ishlab chiqilgan bilimlarni baholash va nazorat qilish tizimi nafaqat talabaga ma'lum ball qo'yish imkonini beradi, balki talabalar va o'qituvchilar tomonidan bilimlarni o'zlashtirishdagi zaif va kuchli tomonlarni aniqlashga, bilim va ko'nikmalarni shakllantirishga, ularni keyingi o'rganishga rag'batlantirishga, talabalarni keng qamrovli mustaqil o'qishga va o'quv jarayonida faol ishtirok etishga rag'batlantirishga yordam beradi. Amaliyot shuni ko'rsatadiki, bilimlarni baholashning biron bir usulidan foydalanish tavsiya etilmaydi, chunki tibbiyot oliy ta'lim muassasa talabalarining ma'lum masalalar bo'yicha bilim va ko’nikmalarini har tomonlama aniqlash imkoniyat bermaydi. Har bir alohida ko'rib chiqilgan usul o'zining afzalliklari va kamchiliklariga ega. Shuning uchun, kamchiliklarni bartaraf etish uchun talabaning bilim va ko'nikmalarini baholashning bir necha turlaridan foydalanish kerak. Faqat bu holatda talabalar bilimini nazorat qilishning ishonchliligi va o'qitish samaradorligi haqida gapirish mumkin.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Алипов Н. Н., Соколов А. В., Сергеева О. В. Контроль знаний в медицинских вузах: проблемы и пути решения // Медицинское образование и профессиональное развитие. 2013. №4 (14). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/kontrol-znaniy-v-meditsinskih-vuzah-problemy-i-puti-resheniya.
Аскаров М. С., Бисмильдин Х. Б. Анализ методов оценки знаний студентов-медиков при различных моделях обучения // Медицина и экология. 2019. №1 (90). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/analiz-metodov-otsenki-znaniy-studentov-medikov-pri-razlichnyh-modelyah-obucheniya.
Хусинова Ш.А., Аблакулова М.Х., Хакимова Л.Р. Процесс рационального назначения лекарственных средств и выбор персонального лекарства в практике ВОП // ОИИ. 2020. №1/S. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/protsess-ratsionalnogo-naznacheniya-lekarstvennyh-sredstv-i-vybor-personalnogo-lekarstva-v-praktike-vop.
Керимкулова А.С., Джаксалыкова К.К., Латыпова Н.А., Нурпеисова Р.Г. Различные виды оценки компетентности студентов в медицинском вузе // Международная научно-практическая конференция РОСОМЕД 2017. https://rosomed.ru/theses/383
Юсупов Ш.А., Хакимова Л.Р. Современные информационные технологии на службе качественного образования в области медицины // Актуальные вопросы современного медицинского образования: совершенствование подготовки медицинских кадров. Материалы III научно-практической международной конференции. Ижевск, 2022. https://elibrary.ru/item.asp?id=50123992
Хакимова Л., Лапасова Ф. Роль дистанционного обучения в системе высшего образования в период карантинных мероприятий в связи с пандемией Covid-19. 2020 //URL: https://ojs. ukrlogos. in. ua/index. php/interconf/issue/view/6-8.05. – 2020. – Т. 297. – С. 193-195.
Yuklashlar
10 5Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Лейла Хакимова (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











