Guruhlarda ishlash ixtisoslashgan maktab o‘quvchilarining kommunikativ faolligini oshirish omili sifatida

  • Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), dotsent, Toshkent gumanitar fanlar universiteti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss11/S-pp79-83

Kalit so‘zlar

guruhli ta’lim , interfaol metodlar , kasbiy kompetensiya , kommunikativ kompetensiya , hamkorlikda o‘qish , konstruktiv yondashuv

Annotasiya

Ushbu maqolada ixtisoslashgan maktablarida ona tili va adabiyot fanlari sifatini oshirishda guruhlarda ishlash metodining o‘rni, uning pedagogik imkoniyatlari, ta’lim jarayoniga kiritadigan innovatsion yondashuvlari tahlil qilinadi. Guruhli o‘qitishning psixologik-pedagogik asoslari, amaliy qo‘llash mexanizmlari, ixtisoslashgan maktab o‘quvchilarining yuqori intellektual salohiyatini hisobga olgan holda, ularning kommunikativ faolligini oshirishning ahamiyati haqida ma’lumot berilgan.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

https:lex.uz. 2019-yil. 5-mart.

https:lex.uz. 2020-yil 11-sentyabr.

Yuldashev J. Innovatsion pedagogic texnologiyalar. 2018. 280-bet.

Jalilova S.X, Aripova S. Pedagogik texnologiyalar va pedagogic mahorat. 2013. –320-bet.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti (2019). PF-6108-son Farmon: “O‘zbekiston Respublikasini 2030-yilgacha rivojlantirish strategiyasi”.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti (2019). PQ-4312-son qaror: “Umumiy o‘rta ta’lim tizimini sifat jihatdan yangi bosqichga ko‘tarish to‘g‘risida”.

Jalilova, S. X., Aripova, S. (2020). Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. Toshkent: Turon zamin nashriyoti.

Yuldashev, J. (2019). Innovatsion ta’lim texnologiyalari. Toshkent: Fan va texnologiya.

Mavlonova, R., To‘raeva, G., Qo‘ysinov, O. (2016). Pedagogika. Toshkent: O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati.

Ziyomuhamedov, B., Xodiyeva, N. (2018). Interfaol metodlar asosida ta’lim jarayonini tashkil etish. Toshkent: TDPU nashriyoti.

Yuklashlar

9 3

Nashr qilingan

Guruhlarda ishlash ixtisoslashgan maktab o‘quvchilarining kommunikativ faolligini oshirish omili sifatida

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Mavlanova, S. (2025). Guruhlarda ishlash ixtisoslashgan maktab o‘quvchilarining kommunikativ faolligini oshirish omili sifatida. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 6(11/S), 79–83. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss11/S-pp79-83